Společnosti Dveře Praha s.r.o. jsme připravili redesign firemního webu. Změna se provedla nejen v grafickém designu, ale i v obsahu. Obsah byl odlehčen od detailních informací o produktech a zůstal zachován pouze obsah informující o činnosti firmy Dveře Praha s.r.o.

Homepage webu

Redesign webu www.dverepraha.cz byl zpracován v rámci komplexní změny koncepce prezentace firmy na internetu. Stávající – starý – web dverepraha.cz se rozdělil na dvě samostatné části. První část web www.prodejdveri.cz představuje on-line katalog interiérových dveří značky Dveře Praha ® a příslušenství a umožňuje najít a kontaktovat vhodného prodejce. Druhá část je firemní web, který běží na staré adrese www.dverepraha.cz, a který představuje činnost společnosti Dveře Praha s.r.o.

Grafický návrh

Grafický návrh vychází z CI společnosti, kterou jsme vytvářeli.

Systém pro správu obsahu WebRedie

Webová prezentace je poháněna naším CMS WebRedie. Web využívá základní moduly

  • struktura a stránky,
  • články,
  • vyhledávání,
  • Google mapy,
  • formuláře.

Copywriting

Stránkám bylo nutné napsat textových obsah. Text bylo nutné vytvořit tak, aby byl lépe čitelný pro návštěvníky a pro vyhledávače.