TOVARNA.CZ má velký kreativní potenciál. Dokážeme vytvořit nápadité logo či firemní styl (Corporate Identity), se kterým se dokážete identifikovat. Snažíme se přispět ke zlepšení vizuální komunikace v našem světě.

Produkt vám přináší:

  • vyřešení grafického vzhledu všech vašich firemních materiálů a dalších prvků vizuální komunikace (hlavičkové papíry, vizitky, propagační materiály, firemní auta…)
  • profesionálníjednotný grafický styl vaší společnosti navenek i uvnitř
  • redesign stávajícího loga nebo úpravu firemní identity

Produkt obsahuje:

  • CI (Corporate Identity) manuál v elektronické, případně v tištěné formě, který obsahuje: logo, jeho popis a  použití; firemní písmo a jeho použití; specifikaci barev; šablony do MS Office; návrhy vizitek, hlavičkových papírů a dalších materiálů specifikovaných v zadání
  • logodalší firemní prvky v elektronické formě (ve všech běžných formátech)

Podívejte se na loga, která jsme navrhli

Postup realizace produktu

1. Konzultační schůzka k zadání

  • Na úvodní konzultační schůzce si vyslechneme, čím se vaše firma zabývá a jaké plány se společností máte.
  • Pro naši práci je velmi důležité vědět, co chcete svými firemními materiály sdělovat. Zajímají nás vaše názory a  doporučení.
  • Dohodneme se na celkovém rozsahu prací, termínech a ceně a podepíšeme smlouvu o dílo.
  • Po navázání vzájemné důvěry je možné využít našeho produktu Rámcová spolupráce. Není pak potřeba pro každou zakázku podepisovat smlouvu a spolupráce se tím urychlí.

2. Návrh loga

  • Vytvoříme nápady na základní kámen firemní komunikace – logo.
  • Dobré logo by mělo odrážet oblast vaší činnosti a  mělo by souznít s vaší firemní kulturou. Kvalitní logo musí být krásné, jednoduchéúčelné.

3. Tvorba Corporate Identity

  • Jakmile se shodneme na podobě loga, přistoupíme k vytváření CI manuálu (manuálu Corporate Identity) v rozsahu dle smlouvy.
  • CI manuál obsahuje definici tvaru a barevnosti loga, doporučené doplňkové barvy, používaná písma, grafické prvky a jejich použití, vizitky, hlavičkové papíry a jiné firemní materiály, šablony do MS Office či jiných firemních systémů, vzhled firemních aut, vlajek apod.
  • Práce s vámi průběžně konzultujeme. V jakékoli fázi realizace jsme schopni připravit marketingový výzkum, kterým otestujeme vhodnost připravovaného firemního stylu.

4. Forma předaného produktu

  • Rozsah předávaného materiálu záleží na rozsahu definovaném ve smlouvě. Jedná se především o předání elektronických podkladů: CI manuál ve formátu PDF, loga ve vektorových (AI, EPS, CDR) i bitmapových formátech (JPG, PNG, GIF) atd.
  • Je samozřejmě možné zajistit i vytištění CI manuálu v požadovaném nákladu.

Jak jste byli spokojeni?

  • Jde nám o to, aby vám náš produkt Logo & Corporate Identity přinášel co nejvíce užitku. Proto nás zajímají vaše zkušenosti s ním.
  • Budeme rádi, když nám je poskytnete, abychom vám příště mohli nabídnout ještě lepší služby.

logem umíme dále pracovat!