Úvod » FAQ

FAQ

Často se stává, že naši klienti potřebují poradit s nějakým problémem, se kterým si nevědí rady. Často se však jedná o věc, kterou uz jsme řešili s někým jiným.

Níže je seznam všech doposud známých FAQ, ke kterým přikládáme odpovědi.

1) Maily

2) Weby

3) Obecné problémy

4) Velmi specifické problémy

Otázky a odpovědi

Potřebuji změnit heslo ke své schránce, jak toho docílím.

Přihlašte se svými aktuálními přihlašovacími údaji na https://milesov­ka.tovarna.cz/ma­iladmin/users/lo­gin.php a heslo si změňte.

zpět na přehled otázek

Nejsem momentálně u svého počítače a potřebuji si přečist e-mail, který mi právě někdo poslal.

Pokud daný mail ještě nebyl vaším mailovým programem stažený ze serveru, můžete si maily přečíst na adrese https://milesov­ka.tovarna.cz/web­mail/

zpět na přehled otázek

Obdržel jsem od vás přístup ke správě schránek u své domény. Kde se mohu s těmito údaji přihlásit a spravovat jednotlivé schránky?

Na adrese https://milesov­ka.tovarna.cz/ma­iladmin/ se přihlašte svými údaji.

zpět na přehled otázek

Jak mám nastavit svého poštovního klienta, abych mohl stahovat poštu z vašeho serveru?

Svého klienta nastavte takto:

  • Server příchozí pošty (POP3)
    • pop3.tovarna.cz
      • pro nešifrované spojení je nastaven port 110
      • pro šifrované spojení je nastaven port 995 (DOPORUČUJEME!)
  • Server odchozí pošty (SMTP)
    • smtp.tovarna.cz
      • pro nešifrované spojení je port zakázán
      • pro šifrované spojení TLS je nastaven port 25
      • pro šifrované spojení SSL je nastaven port 465

Pro použití serveru příchozí i odchozí pošty je třeba se přihlásit poskytnutými údaji. Přihlašovací jméno je vždy celá e-mailová adresa.

Nastavení často používaného programu MS Outlook je znázorněno na následujícím obrázku – verze 2003, nebo verze 2007.

zpět na přehled otázek

Nemohu odeslat poštu, i když mám vše správně nastavené. Kde je problém?

Váš poskytovatel internetového připojení pravděpodobně blokuje komunikaci na portu 25. Nastavte si port 465, nebo si nastavte SMTP server vašeho poskytovatele.

zpět na přehled otázek

Server hlásí problém s certifikátem. Co to je?

Certifikáty použité na našich serverech jsou vystavené pomocí naší CA. Pokud si certifikát CA TOVARNA.CZ, s.r.o. naimportujete, budou všechny certifikáty na našich serverech bez problémů akceptované.

Postup, jak imporovat certifikát CA je popsán v sekci „Obecné problémy“.

zpět na přehled otázek

Mám naimportovaný certifikát CA, ale najednou se zobrazil problém se zobrazováním stránek. Prohlížeč stránku nechce otevřít, nebo hlásí problém s certifikátem. Co s tím?

Pravděpodobně vypršela platnost certifikátu CA a byl vydán nový. Starý certifikát smažte z důvěryhodných CA a importujte nový. Starý certifikát naleznete v tom samém umístění, jako při importu (více v sekci „Obecné problémy“).

zpět na přehled otázek

Zapomněl jsem heslo k administraci webu. Kde ho najdu?

Hesla jsou v databázi zašifrována. Napište nám a my vám heslo po ověření požadavku změníme.

zpět na přehled otázek

Mám si naimportovat certifikát CA. Co to je a jak to udělám?

Pokud používáte pro komunikaci šifrované spojení, je k tomu použit certifikát. Certifikát vystavuje společnost, která má vlastní certifikát CA. Pro vyslovení důvěry certifikátům vystaveným nějakou společností je potřeba naimportovat do vašeho počítače certifikát CA dané společnosti.

Postup je následující:

  • Stáhněte si certifikát CA.
  • Pro instalaci do IE (a tím zároveň i do Outlooku)
    • spusťte IE a v menu „Nástroje → Možnosti internetu → Záložka obsah → tlačítko Vydavatelé v sekci Cerifikáty → Záložka „Důvěryhodné kořenové certifikační úřady“ → tlačítko Importovat“ importujte stažený certifikát.
  • Pro instalaci do prohlížeče Firefox
    • spusťte Firefox a v menu ""Nástroje → Možnosti… → Rozšířené → Šifrování → Certifikáty → → Záložka „Certifikační autority“ → Importovat" importujte stažený certifikát.

zpět na přehled otázek

Mám vám poslat informace o prohlížeči, jak to udělám?

Občas se stane, že se stránky v určitých verzích některých prohlížečů chovají trochu jinak, než je očekávané. Abychom mohli problém co nejrychleji vyřešit, potřebujeme co nejdetailnější informace o prohlížeči, který používáte.

Na stránce http://sys.to­varna.cz/brow­serinfo/ se tyto informace zobrazí. Část mezi horizontálními čárami zkopírujte a zašlete nám je.

zpět na přehled otázek

Nějak mi to nefunguje, co s tím je?

Pravděpodobně je to rozbité!

S bližsí specifikací problému nás, prosím, kontaktujte, budeme se vám snažit pomoci, jak nejlépe dovedeme.

zpět na přehled otázek